منتدى طلاب طب الفم والاسنان
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo 464456

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا  ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo 666862
ادارة المنتدي  ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo 96252

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا  ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo 666862
ادارة المنتدي  ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo 96252
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى لكل طلبة وطالبات وخريجى كليات طب الفم والأسنان

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» احتفل مع 33 طبيب ناجح في امتحان الزمالة البريطانية للأسنان بمركز سكور -- MJDF
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالجمعة مايو 17, 2013 12:11 pm من طرف دكتور محمد حلمي

» MFDS Part 2 - Qualification Workshop -- IN Cairo
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالخميس أبريل 25, 2013 10:13 am من طرف دكتور محمد حلمي

» MDJF/MFDS - Free Orientation Session - الزمالة البريطانية لاطباء الاسنان
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالخميس أبريل 18, 2013 10:07 am من طرف دكتور محمد حلمي

»  ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالثلاثاء فبراير 19, 2013 10:32 am من طرف web master

» سؤال من طالبة فلسطينية بالقصر العينى
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالسبت يوليو 28, 2012 3:12 pm من طرف Dr_luka

» المعادلة البريطانية لأطباء الاسنان - محاضرة تعريفية مجانية - ORE Part 1
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 10:02 am من طرف دكتور محمد حلمي

» لكل المتقدمين لامتحان الجزء الثاني من الزمالة البريطانية للاسنان -- MFDS Part 2
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالخميس مايو 31, 2012 1:47 pm من طرف دكتور محمد حلمي

» تعليم تقويم الاسنان
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالأحد سبتمبر 25, 2011 6:15 am من طرف وائل وسيم المصرى

» حوار ساخن بين الشباب والبنات
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالخميس أغسطس 18, 2011 9:40 pm من طرف dr gege

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ريم حسام
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo I_vote_rcap ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo I_voting_bar ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo I_vote_lcap 
ساندى
 ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo I_vote_rcap ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo I_voting_bar ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo I_vote_lcap 
dr_shimaa12
Dr_luka
smart dentist
dr mo7amed saeed
web master
سمسم
الحسين تمساح
لمضه قوى
عدد زوار المنتدى

.: أنت الزائر رقم :.

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفظ و مشاطرة الرابط منتدى طلاب طب الاسنان جامعة الازهر فرع اسيوط على موقع حفظ الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى طلاب طب الفم والاسنان على موقع حفض الصفحات

ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
web master
المدير العام
المدير العام
web master

المزاج المزاج : يعنى

ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Empty
مُساهمةموضوع: ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo    ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 4:42 pm

كم من الاحباب أفترقنا بهم في هذه الدنيا..

ولكن مهما كان ألم الفراق الا اننا نواسي أنفسنا ونقول (المـــلـــتـــقى الجـــنـــه ) إن شاء الله

وتبقى أساميهم خالده في الذاكره ..

.
.
.

هنــــــا غاب عنا الكثير من الأسماء المميزه

أشخاص كان في مواضيعهم ميزه

وفي وجودهم طعم خاص

فـــــــلــــــــن ننســــــــــاكم ما حيينا..

ولكم دعوات في ظهر الغيب

ريم حسام

ساندى

dr mo7amed saeed

dr_shimaa12

Dr_luka

smart dentist

dr.huda

رضوى

اسال الله ان يسعدهن اينما كانوا .. ويوفقهم في الدنيا والاخره وان يجمعنا بهم في الفردوس الاعلى

لي رجعه بإذن الله ان وجدت متسع من الوقت

Dr_luka
مشرفة
مشرفة

الاقامة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo    ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 5:58 am

بجد مش عارفه ارد على الكلام الجميل دا اقول ايه

انا كنت لسه باقول لنفسي امبارح انا عايزه اشوف اخبار المنتدى ايه ادينا بقينا في الاجازه

والله كنت لسه باقول كدا وناويه اكتب موضوع زي دا بالظبط اسلم فيه على كل الناس اللي واحشني ومع اني عارفه ان محدش هيشوفه بس دا كان احساس جوايا اني نفسي اشكر الناس اللي بجد اتعلمت من كل واحد فيهم حاجه

ناس عمرك ما شفتهم ولكنهم اثروا فيك

متعرفش شكلهم بس رسمت لكل حد فيهم صوره وعرفت شخصياتهم من مواضيعهم وحتى من ردودهم

كنت من اصغر الناس دي وبجد استفدت منهم كتير انا اول حاجه عرفتها عن طب الاسنان مكنتش في الكليه كانت في المنتدى هنا

بجد اشتقت لطيبة ساندي وحنية ريم وثقة سمارت وعقل الماستر وخفة شيماء

فعلا الاجازه اللي كنت رايحة فيها سنه اولى كانت من احلى الاجازات في حياتي بسبب المنتدى كل يوم كنت باستفاد وباعرف حاجه جديده سواء في طب الاسنان او في الحياة بصفه عامه

عرفت شخصيات هاتفضل دائما في قلبي وتفكيري

زي ما حضرتك قلت أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم

كنت فاكره ان انا بس اللي لسه بافكر كدا وفاكره الناس الجميله دي لان انا شخصيتي كدا باتعلق بالناس جدا بس مطلعتش لوحدي

اكتر شئ بيسعدني في الدنيا ان حد يدعوا لي بظهر الغيب

انا متشكره جدا على الدعاء وربنا يوفق الجميع ويسعدهم في دنيتهم ويحسن خاتمتهم ولتكن الجنه باذن الله الملتقى
[center]
web master
المدير العام
المدير العام
web master

مُساهمةموضوع: رد: ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo    ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالجمعة يونيو 15, 2012 1:04 pm

انا مش عارف اقولك قد ايه انا اسعدنى وجودك وردك دا
وان كانت السعادة الكبرى بإن حد شاف الكلام دا ورد عليه وبالذات العضوة الخلوقة المتميزة Dr_luka
لانى كنت متوقع ان كل الناس نسيت المنتدى وخلاص اتشال من حسابتها
بس فعلا أسعدتينى بردك ووجودك وذكرتينا فعلا بصفات الناس اللى كانت موجودة ووصفتى كل واحد فعلا بما هوا أهل له

وفعلا انا الاجازة دى مش هقدر انساها وهتفضل فى الذاكرة ماحييت ... عندما تضيق بيا الدنيا اعود لأتذكرها .. لانى تقريبا بنفس طبيعتك وصعب انى انسى حد وبالذات لو الحد دا اسر فيا ..وهذا ماأعادنى للمنتدى مرة أخرى
وسأحاول التواصل مع البقية ان شاء الله ...
جزاكى الله خيرا على وجودك وردك ونتمنى ان نراكى فى المنتدى من وقت لأخر ..
كل تقديرى واحترامى ليكى Dr_luka
dr mo7amed saeed
الادارة
الادارة
dr mo7amed saeed

الاقامة : cairo-helmiet elzitoun
العمل : طبيب اسنان بمستشفي احمد ماهر التعليمي
المزاج المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo    ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالإثنين يوليو 16, 2012 3:46 pm

thanks
web master
i miss u too
when u come 2 cairo we can meet just call me
with my best wishes
ثائرة للأسلام
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo    ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالأربعاء سبتمبر 05, 2012 7:46 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انتي كمان وحشتيني يادكتوره لوكا وميرسي ليكي ع الكلام الجميل دا وبشكر حضرتك ياماستر ان حضرتك لسه فاكرنا
بس انا بتابع ع طول وللأسف مش يايدينا انا عن نفسي كنت بساهم كتشجيع للدكاترة انهم يساهموا في المنتدي الخاص بيهم ويستفادوا من بعض في دراستهم اللي عن نفسي انا مفهمش منها حاجة لأنه مش مجالي ولكن .... مع الاسف لم اجد الا اني اتلغيت من المنتدى والدكاترة اللي كانو بيتابعوا المنتدى اكيد عارفين كلامي واكيد استغربوا ومعرفش ايه السبب حتى الان فكبرت دماغي وقولت الحمدلله انا عملت اللي عليا وعادي ومن يومين ببص ع المنتدى لئيت عضويتي رجعت واستفزني الكلام الحلو دا للرد فدخلت المنتدى وسجلت باسم جديد علشان اوضح اللي جري وسؤالي ايه اللي جري ياماستر من ريم حسام علشان تتحذف عضويتها ؟؟؟
واتمنى لجميع الاعضاء التوفيق ودمتم سالمين
Dr_luka
مشرفة
مشرفة

الاقامة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo    ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالجمعة أكتوبر 26, 2012 2:08 pm

ليه بس الزعل دا يا ريم اكيد فيه سوء فهم

web master
المدير العام
المدير العام
web master

مُساهمةموضوع: رد: ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo    ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo Emptyالثلاثاء فبراير 19, 2013 10:32 am

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ثانيا اقسم بالله العظيم انى ما حذفت حد لاى سبب كان

بس حصل فترة اثناء ترقية المنتديات حصلت مشاكل كتير ومواضيع اختفت وحاجات غريبة

بس انا فعلا ماشيلتش حد ولا لغيت عضوية حد وانتى ياريم من اهم اركان المنتدى لو كنت فاكرة كدا كويس

واتمنى انك ترجعى منتداكى وتنوريه من تانى

وسلامى للجميع .. دمتم بكل خير

ooOO أحبـــــه غابــــوا عنـــا .. ولكن مازال القلب يذكرهــــم OOoo
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مؤلمة ولكن رائعة * . ’ .×
» أريد أن أتوب ولكن كيف؟
» كلام من القلب
» نزاع بين العقل و القلب
» هام جداً لمرضى القلب